tirsdag 21. oktober 2008

Søndag, Mandags og Tirsdags-ordet..

Først vil jeg begynne med å si at jeg gadd ikke å legge ut nytt ord på søndag, mandag og idag fordi det var så jævli dårlig respons. FYFY, dere sa dere var med.

Stillingen er foreløbi:

Ingrid 2 poeng, Hege 1 trøstepoeng (for å ikke ha hatt sex på et halvt år) resten 0. Ingrid kunne ikke kommentere på bloggen siden hun ikke er medlem, men kreativ som hun er fikk hun pigadø gitt tilbakemld likevel.

Søndag:

Koprolali- subjektiv som betyr: betyr sykelig trang til å si slibrige ord

Mandag:

Grobian- subjektiv som betyr: grov, ubehøvlet person


Tirsdag:

Adipid- adjektiv som betyr: Fet (som i trillrund, tykk, overvektig)


Lykke til:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ADIPIDE JENTER PRØVER HARDERE!

dette forsøkte jeg å forklare min kjære kollega, som ikke forstod noenting.. Alt han svarte var "ja.. Ok Marte." Dusten. Ettersom jeg allerede hadde forvirret ham, brukte jeg likegodt resten av ordene til å forvirre ham ennå litt mer, og forklarte at jeg til tider, gjerne på fylla, blir både grobian og får koprolali.. (det skal sies at jeg er noe usikker på hvordan det skal brukes i setninger, men you catch my point!) noe han ikke engang ville høre hva betydde..

Uffe sa...

Jeg klarer ikke dette skikkelig, snakker nemlig ikke med noen nesten:P Ueee!! Eg må skjerpe meg og heve sosialiseringsstandarden min kraftig!

Aladra sa...

Jeg sa til min kjære i går at han var adipid, og han ble ikke så glad:P