torsdag 27. november 2008

Den som ikke vil smake steken trekker seg fort ut av leken...

Så, jeg våknet idag morges med en herlig følelse av at sengen var tom. Det er alltid kjekt å sove med noen, men jeg er veldig takknemlig for at de stikker tidlig nok til at jeg får mine to ekstra timer søvn før jeg trenger å våkne. Og selvsagt det at når jeg våkner så er det bare meg her:)

Jeg tror jeg har bestemt meg for å sette punktum for dette random bekjentskapet. Vi har jo allerede kjent hverandre i 6 uker, og jeg begynner å gå lei. Misforstå meg rett, jeg vil ikke fremstille megselv som en player eller noe. Jeg mener bare at sånn som ting har vært og med alle de fraværende følelsene så er det ikke vits å prøve noe lenger.

I begynnelsen var jeg sykt betatt, men det er ikke rart med tanke på utseende hans. Og all den oppmerksomheten han ga meg, det var kjempekoselig. Men det har liksom ikke gått oppover der. Vi har ingen interesse av å bli kjent med hverandre engang. Den første uken pratet vi jo litt, men alvorlig talt.

Off dette stresset... jeg var jo helt sikker på at dette var perfekt. Pen, passe dum og sterk nok til å løfte meg på kjøkkenbenken, han utfylte jo alle kravne mine. Pluss han hadde dårlig humor sånn som meg. Jeg er nok bare ikke klar for å dele ut hjertet og tanker og sånn. Men vi hadde det nå gøy sammen likevel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm.. Kanskje like greit. Can't last forever.

Love you