torsdag 22. januar 2009

Singel, sexy og sykt rotete!

SÅ, jeg ser at jeg er ettelengtet og må si at det føles godt. Jeg vet jeg har vært dårlig med å blogge, men det kommer av den veldig hektiske timeplanen min, jeg går på skole, kjører, jobber og bruker uhorvelig mye tid på å kikke på rotet mitt og stønne litt. Og dusje... jeg bruker aaaltfor mye tid på badet.

Først kan jeg vel si at jeg har fått snusen i en sang som er så nydelig at det først nå virkelig har gått opp for meg hvorfor vi er skapt med ører. All annen musikk høres nå ut som crap og shit. Foreslår at dere tar dere tid til å høre den, men forventer ikke at alle skal få et like sterkt forhold til den som meg!

I helgen som var hadde jeg kubbings.. Det var det herligste i hele verden. Det er altfor lenge siden jeg har delt seng med noen jeg har villet se naken. (No offence Hege) Og som heldigvis hadde lyst å se meg naken også:) Jeg har nok nevnt dette mennesket tidligere. Det var Gutt. Halleminn, jeg aner ikke hva det er med han, men vi passer perfekt sammen. Når det kommer til det seksuelle vel å merke. Det er vel kun på dette området jeg er i stand til å passe sammen med noen som helst igrunnen.

Jeg har hvertfall en forklaring nå på hvorfor jeg skyr forhold, og det er ikke dårlig erfaring. Det er enkelt og greit det faktum at jeg vet ikke hva jeg vil med livet mitt enda, jeg vil for mye.. Jeg vil først og fremst vekk fra denne regnfulle byen. (Ikke på grunn av regnet da, men på grunn av all driten det ikke klarer å skylle vekk.) Jeg kan rett og slett ikke binde meg til noen som med tiden vil jobbe for å holde meg igjen her. Det går ikke. Men jeg kan godt midlertidig binde meg til noen som jeg kan ha god sex med for så å vinke farvel og ikke savne når jeg reiser til fjerne eksotiske steder. Som Os, foreksempel.

Forklaring: Os, et lite gudsforlatt sted litt utenom Bergen. Dette blir muligens mitt nye hjemsted for noen måneder etter sommeren :S Kan ikke si jeg lengter dertil, men det er noe de har der ute som jeg SKAL ha en bit av. Nei, det er ikke guttene, det er et skoletilbud:)

Så, der er min lille oppdatering. Nå skal jeg se om jeg får gjort noe med alle klærene på gulvet mitt istedetfor bare å kikke på dem. Se hvor fælt det er.. Jeg ryddet det sist forrige uke:S

1 kommentar:

Anonym sa...

Hva i all verden for et skoletilbud er det? I OS?? Men, uansett.. Bergen er jo en fin by.. Men jeg vil ha deg nærmere meg, et annet sted som jeg ville foretrukket å besøke fremfor B-town :P

Og jeg er glad på dine vegne, hehe:)