søndag 24. mai 2009

Ouch damn this is gonna hurt again!

Edru søndag, nok engang... Det har blitt 3 stk av de nå i 09! Hele 3, det er masse altså, og jeg føler på meg at det blir fler. Jeg har hatt det kjekt selvom jeg ikke har vært overstadig beruset på lørdagene, faktisk klin edru. Designated driver. MEEEEEN, søndagsmorgen føles ikke helt bra.

Var ute på byn en liten tur med mine uanstendige venninner. Vorset vi hadde hos meg før vi stakk tok kaken og det er nok noe de fleste menn ville likt å bevitne. Vi prøvde de fleste av klærene jeg hadde vært så flink å rydde inn i klesskapet mitt så det ble en del nudity og nå ligger alt strødd utover.

3 jenter som danser mongo etter Karpe Diem med strømpebukser trødd opp på magen slik at lovehandlesene blir enda mer tydelige er noe man ikke kan la være å le av. Vi er herlige! Uffe har forresten bestemt seg for å joine Team Granny etter at vi fant noen lekre grannies på HM, så nå gleder jeg meg til tirsdag ass :)

Det er mannfolk i barisen på tv. Yum yum, straminger. Sirkusartister. Flinke, sære og overraskende kjekke. Aich, meg og min apetitt på mannfolk. Over og ut, jeg må ha en kalddusj!

Ingen kommentarer: