torsdag 28. mai 2009

Too many freaks, not enough circuses!

Nakenpuiz og Blondie reiste på fylla igår, og guuuud om vi ble full, JESSØR! 'Mint Julip' var sjukt godt, men ikke sunt for en liten jente som ikke egentlig tåler whisky. Fett nok, men har dårlig samvittighet for å vekke verdens søteste guttunger midt på natten for å køye der.

Fant megsjøl halvveis ute av sengen idag morges, rompen nesten i gulvet og trusen så slapp i strikken at jeg lurer på om noen har løftet meg etter den. Pow pow.. SEXEYH!

Det var villt mange 'Nothots' på byn igår, og jeg tror de fleste av de virkelig gode eksemplene
kjøpte oss drikke.. Heilt okey for oss, vi underholdt dem en liten stund før vi valset videre, på evig jakt etter noe deilige mannabein. Fant et par stk faktisk, but but, it's not only only å sjekke opp to mannfolk samtidig. Spesielt når man er full og galen og ikke vet sitt eget navn engang. Når jeg tenker meg om var de nok ikke så heite, jeg var vel bare sveiseblind. Sånn kan det gikk og hadde jeg husket noe hadde det nok vært en god historie.

Ingen crazy people som har ringt meg og sendt meldinger da, ene dørvakten har pratet til meg på fjes, men det er bare kjempegreit for han er heit.

Nu skal jeg ha meg en time på puten og så blir det date med Mr. Heit i byn.. Gleds meg :)

2 kommentarer:

Veronica sa...

Heheh.. alkiiiis :p

Anonym sa...

nydelig! Kjenner meg stolt her:P sånn skal det gjøres:P
Sist jeg var i byn, ble jeg lurt til å synge karaoke, men sjarmerte faktisk mr R med sangen min:o han liker visst Eva Cassidy:))) herlig kveld på byn som alltid, men på en søndag?:P eier ikke stil jeg:P

-annie-