onsdag 24. juni 2009

Vårkåt..

Det er sol i B-town og sentrum er stappet med sommerkledde mennesker som myldrer frem og tilbake smilende i gatene. Er det noe bergensere er god på så er det å utnytte finværet, det er abselutt ikke noe vi tar for gitt.

Så, mens jeg ruslet fra uteplassen meg og noen venninner hadde invadert og ned for å hamstre røyk for hele gjengen, gikk det opp for meg hvor mange skammelig deilige mannfolk som ruslet rundt meg. Left me wondering: where the hell do you hide out the rest of the year??

Alle som kjenner meg vet at jeg har en enoooorm apetitt på mannfolk, ikke at jeg har utagert noe særlig den siste tiden :S Ulikt meg, jeg vet, men jeg har satt megselv i en situasjon tilogmed jeg ikke helt forstår. Uinterresant, poenget mitt var at jeg vanligvis spotter NICE mannfolk overalt, hele året. Men nå!! Baddang; de overrumpler meg.

Ingen kommentarer: