søndag 29. november 2009

Det jeg ikke gjorde!

Igår var det julebord, med jobben. Mhm, sykt fresht det. Ingen kriser som ifjor, heldigvis. Ingen uanstendigheter der. Bare litt shaking og preiking.

Så stakk meg og Charlie på byn for å sportsfiske litt. Bare for gøy, og det var det jo. Men fant ingen av de kjente så det var litt kjedelig. Men vi klarte oss helt fint aleina vi. Kysset ingen fremmede og hadde ingen med meg hjem.

Det er en fin vane synes jeg. Det er fint å slippe å starte dagen med et klagende stønn fordi du ikke aner hvem denne duden som ligger ved siden av deg og slever er. Det er ikke særlig mange sitt slev jeg liker å våkne i. Ikke at jeg har våknet i noen sitt slev på uendelig lang tid :)

Så, jeg drakk meg heller ikke sanseløs og delte ikke ut telefonnr, ikke at jeg har tendenser til å gjøre det. Og ikke hadde jeg nattmat. Flinke jenten vet du.

Det jeg derimot faktisk gjorde var å feste bukseselene i trusen når jeg kom hjem og sprang litt rundt ikledd kun det! Men jeg var helt alene så ingen trenger å få vite om det.

Ingen kommentarer: