onsdag 11. november 2009

Heitheitheit!!

Så, det er onsdag og jeg er akkurat kommet hjem fra byn. Kvelden tilbragte vi på Lille i Bergen, og det som skulle bli en rolig og tidlig kveld utviklet seg til en rolig og sein kveld.

Jeg har fått nye venner, det er en egenskap jeg har. Stian, Chris(toffer Andreas) og Benjamin gikk fra å være mine 'hold meg med selskap i 5 min mens jeg røyker' kompiser til 'vi preiker hele kvelden og utveksler nummer, ses på Lefdal imåren og her er nummeret mitt' venner.

Så, de kjekke guttene fra Drammen har lovet å holde meg med selskap på jobben imåren. ÅÅÅÅÅ faen, jobb, imåren. Hvorfor drikker jeg når jeg ikke bør det? Lurt å sove nå, men først... enda lurere å treffe på mr. Fantastisk for en røyk når han er på vei hjem fra jobb og jeg drar meg ut av sengen jeg endelig har funnet en herlig sovestilling i.

So long suckers!!

Ingen kommentarer: