fredag 2. april 2010

Langt å gå, fitte å få!

Det var tull, neida... men joda. Altså, litt var tull.. den første delen hvertfall.

Jeg aner ikke hva jeg ville frem til. Det var vel det eneste jeg kom på å si helt i farta. Men langt skal jeg, bare ikke gå.. jeg skal fly! Wow, jeg har litt flyskrekk jeg ass.. Jeg tror jeg får ta meg en pils til frokost og så bare fortsette i den banen. Har man først begynt så kan man like greit kjøre løpet ut. Mine foreldre har alltid oppmuntret til å fortsette og fullføre det vi begynner på :)

Uffe og Naboen skal ut på sprell og rakadis. I Magaluf, ryktene sier det er Spania-ish! Har pakket litt ferdig, nesten og helt sikkert glemt en hel haug, men det er sånn det fungerer med meg. Må reise hjemmefra her om 9 og en halv time så hvordan jeg skal få til å se en 45 min episode av skins og så 8 timers søvn før jeg pakker ferdig og steller meg er litt vanskelig å forstå. Men heldigvis er hoderegningen min så ustabil at for å få 8 timers søvn må vekkerklokken stilles på kl 10. Og da har jeg 4 timer på meg før jeg må stikke hjemmefra ferdigpakket og velstelt.

Nei, men jenter. Ting går hvertfall ikke fortere om jeg sitter her og preiker dritt. Lytt til The Fray- Over my head. Jeg får lyst å dø inni meg av den sangen. På en god måte!

Ingen kommentarer: