tirsdag 14. juni 2011

TITSfordriv del 2.

Jeg kom over denne jeg hadde postet for nesten 2 år siden og synes det var så festlig å lese at jeg poster den en gang til, for fremtidens skyld.

- Elsker du den siste jenta du snakket med?
Denne måneden elsker jeg ingen, men det var nok mamma, så jeg gjør vel det likevel.

- Hadde du kysset den siste du kysset, igjen? Jeg har lyst å si nei, men jeg vet at jeg mener ja! Så nei.

- Hva gjorde du for 30 minutt siden?
Hadde meg en aldri så liten powernap. Noe så kjedelig.

- Hvem var den siste som sa at han/henne var glad i deg?
Det husker jeg ikke, så det kan ikke ha betydd noe særlig.

- Den siste restauranten du var på?
Har vært innom Cyclo i byen og hentet med mat etpar ganger. Ellers så var det i Spanien med Mariann i mai.

- Hvem var den siste du snakket med på telefonen? Haha, funny story, hadde et ubesvart anrop fra en selgerfaen tidligere idag, så jeg lommeringte like greit tilbake i lunchen og jævelen holdt linjen i 14 min.

- Hadde du en spennende helg? Vel, jeg satt edru i en seilbåt på Os i noen timer sånn at jeg kunne kjøre hjem og slippe å sove med andre mennesker, så lå jeg våken hele natten og grein. Spennende, kanskje ikke.. men helt grei.

- Hva bruker du mest penger på? Og to år senere er det fremdeles min trofaste livspartner: Marlboro mild

- Noengang kysset noen over 30? Det har jo ikke blitt færre enn det var sist jeg svarte, men jeg tror faktisk ikke det har blitt flere heller.

- Er det en hemmelighet du aldri har fortalt dine foreldre?
Jeg prøver å holde det så hemmelig som mulig at jeg er glad i dem. Og at jeg har tenkt å slutte å røyke.

- Liker du deg selv?
Akkurat idag er ingen god dag å spørre, jeg har vært lat på jobb og bare sovet ellers, ikke giddet å rydde rommet og har melkeånde.

- Har du noen gang farget håret?
Om og om igjen, er ikke så lenge siden sist faktisk.

- Har du på deg et smykke? Ikke akkurat nå nei, men jeg har ganske velstelte negler.

- Hvem skulle du ønske du kunne ordne opp med? Litt splittede følelser rundt det, Mr.Heit kunne jeg kanskje tenke meg å få kontakt med igjen, men det er liksom ikke helt opp til meg.

- Er det noen i fortiden din du vil prøve på nytt med?
Prøve på nytt vil vel si at vi har prøvd før, det er nok alltids en gammel flørt jeg kunne flørtet litt mer med, men ingen av eksene.

- Hvem kan alltid få deg til å føle deg bedre?
Fremdeles Hansa, ingen over, ingen ved siden. Og det er egentlig ganske trist, de eneste forholdene mine som fremdeles varer to år senere, er røyk og alkohol.

- Er du bortskjemt? Sikkert mer bortskjemt enn man burde innrømme.

- Hvordan er kjærligheten for tiden? Litt som mageknipe, ikke nødvendigvis direkte smertefullt, og ubehaget kan fixes med piller.

- Er du en kosete person? Fysisk kontakt, not a big fan. Jeg savner jo litt klemmene til mannfolkene på Lefdal Horhus. Det var ikke frivillig, men en obligatorisk morgenrutine som man bare ble vant med.

- Blir neste helg bra? Jeg aner ikke hva som skjer neste helg. Sikkert popcorn og gamle episoder av Syv søstre.

- Hva vil du ha nå? Sovetabletter som ikke gir meg mareritt.

- Hvem gav deg en klem sist? Annelene før hun dro til Tyrkia.

- Har du noengang gått i det motsatte kjønns klær? Joggebukser og gensere når jeg skal ha det behagelig, men de lukter ikke mann lenger så vitsen er liksom litt borte. Derimot sendte jeg en kompis på byen med mine klær forrige helg.

- Har noen spredt et dårlig rykte om deg? Siste ryktene om meg må ha vært at grunnen til jeg bodde i Stavanger i 9 mnd var for å føde og adoptere vekk et barn. Tviler på de ble spredt på langt.

- Hva er din sivilstatus? Lykkeligst aleina.

- Hvor mange rom har hjemmet ditt? Det står vel en flaske et eller annet sted, men jeg er mer glad i whiskey for å være helt ærlig.

- Har du noen gang jobbet på et sted med mat? Jeg jobber fremdeles der vi har pauserom vi spiser lunch på. Jeg fikk aldri noe svar på om det tells.

- Hva vil du kalle din framtidige datter? Jeg tror ikke barn er helt min greie, men om det skjer så blir det vel Barn 1, hvis hun er første da, ellers blir det vel Barn 2.

- Hva synes du om kjærlighet? Det trenger jeg heldigvis ikke å forholde meg til lenger.

- Hva synes du om abort? Jeg har aldri fått bruk for det selv, men det er ene og alene for jeg setter sprøyte hver 3 mnd, og sikkert litt fordi jeg ikke praktiserer sex.

- Hvor ofte kjører du? Nå når jeg ikke har Audien her i byen så kjører jeg så lite som mulig, Jeg elsker å bli minnet på at jeg ikke har bil her!

- Hvor kjørte du sist? Hentet min søster på fest natt til søndag.

- Beskriv din beste venn?
*tenkepause* Holder det med fab? Eller skal jeg slenge på at hun er en forlengelse av megselv og utfyller meg. Hysterisk morsom, veldig vakker. Jeg kan ikke være uten henne og håper det blir sånn for alltid.

- Hvor lenge var du oppe i går, og hvorfor? Jeg la meg drit-tidlig og var sikkert sovnet kl 22.00. Fordi jeg så ingen vits i å være våken.

- Hva er forholdet til den siste personen du sendte melding til?
Det var nok K-line, uten at det burde være noe stor overraskelse. Det er et vennskapsforhold.

- Liker du noen? Jeg er avstandsforelsket i Didrik Solli Tangen og Channing Tatum, mest Channing!

- Har du noen gang kysset noen som har et navn som begynner på S? Bare de samme som for 2 år siden faktisk, det var dette med kyssing da, ikke helt min greie.

- Hvordan er livet ditt for tiden? Jobb og soving.

- Har du vært i lag med noen lengre enn et år?
Snart tror jeg at det har gått så lang tid at jeg kan begynne å benekte det.

- Har du noengang vært så full at du fikk blackout? Jeg har vært så full at vennene mine fikk blackout.

- Har du noen gang vært så glad i noen at det gjorde vondt?
Vel, jeg har vært på grineren i over en uke. Det føles hvertfall ikke direkte godt.

- Kjærlighet ved første blikk? Jeg tror ikke på kjærlighet generelt!

- Hater du den siste jenta du snakket med? Sløkket spørsmål når det første er om jeg elsker den siste jeg snakket med, jeg er ikke frivillig sosial så jeg har ikke snakket med noen andre siden det.

- Hvem sin seng sov du i i natt?
Min sin. Beste sengen noensinne.

- Har du kysset noen den siste uken? Nei!

- Savner du noen? Min søster og nydelig nevø, fremdeles Jøran, mer enn noen sinne. Og bilen.. aldri glem bilen.

- Hva sier din åttende melding, og hvem var den fra?
Min søster som prøver å holde meg våken så jeg skal huske å hente henne midt på natten.

- Hva hører du på? Wakey!Wakey! - Got it all wrong

- Er det et sted du vil besøke? Larvik, vakre Larvik!

- Har du holdt hender med noen i dag? Tro det eller ei, men jeg har faktisk ikke det.

- Angrer du på noe?
Det er så mangt.

- Planer i dag? Hvertfall ha meg en røyk før jeg binger.

- Er du i et forhold syv dager fra nå? Helt garantert og abselutt ikke. Ikke nå, ikke aldri.

- Hva gjør du i morgen? Løser sudoku under morgenrøyken med en kopp kaffi i neven. Så tar en dusj og stikker på jobb.

- Hvem er den viktigste personen på telefonlisten din?
Sms-banken?

- Vil du danse? Bare alene når ingen ser meg.

- Hvem kommer du ikke overens med? Jeg kommer ikke på noen andre enn Madonna som jeg faktisk under ingen omstendighet kunne kommet overens med.

- Siste film du så? Sov nettopp gjennpm hele Brothers.

- Hva er planen for neste helg?
Trodde jeg skulle jobbe, så da slapp jeg å lage planer, men nå har jeg visst fri, så da er planen å bryte alle planer jeg måtte lage og heller spise kake.

- Hva legger du merke til først med en gutt? Kjeveparti er fremdeles det viktigste. Og helst liker jeg at de ikke snakker :)

- Noe interessant som har skjedd i det siste? Svært lite faktisk, kjedelig nok, har hatt noen festlige byturer da, men ingenting direkte interessant.

- Hva gjorde du 08:00 i morges? Kaffi og røyk.

- Liker du stedet du bor?
Joda, sånn passe.. akkurat nå ville jeg vel bodd alle andre steder.

- Siste ting du kjøpte? Røyk.

- Hvem var den siste til å holde deg i hånda?
Mamma kan jeg tenke meg, hun liker å holde meg i hånden når jeg griner.

- Er du en sjalu person?
Det har jeg egentlig aldri vært.

- Hadde du en bra bursdag i år?
Ehm, bare ja. K-line laget kake og så spiste vi masse mat og drakk rødvin.

- Har du noen brødre? Har ikke fått noen brødre siden sist nei.

- Hva burde du gjøre nå egentlig? Rydde rommet og barbere leggene.

- Hvem var den siste som holdt rundt deg?
Det må ha vært så lenge siden at jeg faktisk ikke kan huske det engang. Jeg har vel ikke 'hold rundt meg'-utstrålingen.

- Hva føler du nå? All that I feel is the realness I'm faking.

Ingen kommentarer: