torsdag 18. august 2011

Turn me on, turn me off.

5 ting som tenner meg i en mann, 5 ting som reverserer tenningen.

ON!

Maskuline / Markerte kjever: Jeg har definitivt en ting for maskuline kjever, store mandige fremhevede kjever. Ikke sånn overdrevent 'jeg har bolet og tygget tyggis'-kjever. Men sånn Channing Tatum-kjever er perfekt. Noen ganger kan det holde at de er bare markerte uten å være særlig store også.

Mørkt hår og mørke øyne: Det har vært bevist gang på gang at jeg har en svakhet for mørkt hår og dype, brune øyne. Smelter vekk vettu, uten at det er "bare necesseties" Men faktum er at det er faktisk svært få blonde gutter som har lurt meg.

Store hender: Grove arbeidsnever, som gjør at dine egne hender ser små og feminine ut. Store hender som tar tak i baken din og løfter deg opp i luften som ingenting. Det er fint å kunne se at en mann gjør manneting og får litt sår og merker, ikke har sånne perfekt, nylig krem-innsmurte kontorhender. For alt i verden har jeg ikke preferanser som sier at jeg ikke kan tenne på en kontorrotte, men da må han bruke nevene på fritiden.

Kroppshår: Glattbarbert er bare så feil, litt trimming er helt greit om man er plaget med masse tykke, svarte hår over hele kroppen. Men hår på lår og legger skal man ha som gutt, og barberte armhuler kommer man kun unna med som svømmer.

Smil, humor og selvironi: Det er ikke satt i prioritert rekkefølge disse punktene. Smil, humor og selvironi kan faktisk gjøre at jeg gidd å gi deg en sjanse selvom du nå skulle være lyshåret, ha feminine hender eller mangle det rette hakepartiet. Veldig brune øyne kan forresten mest sannsynlig veie opp for manglende kroppshår!


OFF!

Lange ekle negler: Dette gjelder forsåvidt begge kjønn og er avgjørende for om jeg i det hele tatt gidd å håndhilse på folk, jeg kaster litt opp i munnen av ustelte lange negler, knekte skitne lange negler er disgusting. Man trenger ikke se så mye av det hvite på neglene til gutter, og bare glem kokain-lillefingerneglen. PUKE!

Selvforgudelse: Selvtillitt er helt fint, men disse gruppene av gutter som forguder seg selv og tror de er guds gave til kvinnen, disse unge herremenn som bare tar seg til rette på dansegulvet og plukker på deg uten å i det hele tatt ha sjekket tingenes tilstand. Spar meg. Det er beklagelig å si det, og jeg anser ikke megselv for å være rasist, men det er somregel typiske tyrker-jævler i grupper på 5 eller fler som eier hele uteplassen og alle kvinner som har beveget seg inn der.

Gutter som ikke drikker øl: Klart du får lov å drikke andre ting en gang i blandt, men hvis du er en liten jente som overhodet ikke klarer smaken av øl, da kan du gå videre. Jeg liker mine menn barske! Avholdsmenn har jeg ingen erfaring med, men jeg tror de faller utenom denne, de kunne hatt en sjans uten å drikke øl, men så alkis som jeg er så hadde det vel vært andre veien som ble problemet. Uten at dette handlet om mine kvaliteter, som forsåvidt er altfor få til at jeg skal kunne sette så høye krav som dette.

Utroskap: Jeg vet ikke om jeg gidd å utdype dette noe særlig, USEXY!

Jersey-stilen: Solbrun, mmmm... Overdreven solarium, sminke og jentete øyenbryn.. FAIL! T-skjorter som er utringet så man ser navlen. Dobbelfail! Man kan aldri ligge med en gutt som bruker lenger tid på badet enn en selv.

Hva synes andre mennesker? Er jeg kresen og krevende eller er dette helt ok punkter?
Hva ser dere etter i det motsatte kjønn? Eller det samme om jeg skulle være så heldig å ha en homoseksuell leser!

2 kommentarer:

Hovedhøna sa...

Det kan bli problematisk når vi begge bare vil ligge med samme gutter. Takk Gud for dibs.

Elisabeth sa...

Hahah, jeg tror du er litt vel kravstor! Men på en annen side kan de være drittsekker tydeligvis, uten at det er ett av dine krav. Hmm! Så ikke et sted at de skal behandle deg som en prinsesse :P

Lykke til på jakten etter drømmemannen =)