onsdag 19. november 2008

Skole, lekser og jobb..

Jeg har altfor mye å gjøre og altfor liten tid. Jeg har altfor lite å glede meg til, og altfor mange venner. Rettelse, jeg har for lite tid å fordele ut på mine elskede venner.

Frk. Fryd har ditchet med, eller, jeg føler det slik. Hun har aldri tid til å svare meg på msn, eller når jeg ringer. Nå er jeg ikke en sånn en type som kun sitter hjemme og prater med folk på msn. Jeg prater faktisk med folk på ekte og, men det er bare på skolen, og somregel bare Haakon og Tone, og litt Synnøve nå i det siste og siden vi har egentrening i gymmen sammen. Og det syns jeg er kjekt:)

Nå hoppet jeg av sporet igjen, det pleier jeg å gjøre. Poenget mitt er bare at denne Frk. Fryd er en person som jeg liker å høre fra, sladder og vas og alt som skjer egentli. Men hun er vel opptatt. Hun bor langt vekke fra meg, to fylker borte... minst.

Så var det disse skoledagene, disse lange, jævlige skoledagene hvor jeg aldri får gjort noe som helst fornuftig og bare sitter og drømmer året forbi. Gruer meg til eksamen.

Leksene, la meg bare nevne dette helvedes ufrivillig tidsfordrivet. Det gjør meg galen. Jeg får aldri gjort det, for min ikke-eksisterende konsentrasjon sender meg direkte til sladresider på internett når jeg åpner pcen.

I tillegg til dette jobber jeg mer enn en student med ekstreme konsentrasjonsproblemer og altformye lekser burde. Men jeg liker jobben min, utenom at det kan bli litt kjedelig når det er lite folk. Desember kommer til å bli et sant mareritt.

Jeg trenger kos...

1 kommentar:

Anonym sa...

Baby.. Jeg mente aldri å ditche deg! Jeg hadde bare forferdelig mye å gjøre med jobb, i tillegg til at jeg gikk rundt og var syk uten å sykemelde meg.. Jeg savner deg forferdelig mye, og ser at jeg må bli flinkere til å sjekke bloggen din.

Gleder meg til å se deg, og jeg nyter tanken på at det for hver dag som går, er én dag mindre til jeg får se deg igjen