søndag 9. november 2008

Sunday Morning Rain is Falling...

Det er søndagsmorgen og rommet mitt ser ut som et bombenedslag. Jeg er ensom og alene som alltid, men idag føles det riktig så greit. Det er reglene og jeg begynner lære meg spillet. Det er en daff dag og egentli har jeg mye jeg burde gjort. Glad for at jeg droppet byn og dro hjem tidlig igår. Da er jeg i det minste ikke dårlig, noe som vi alle vet ville gjort dagen enda slappere.

Jeg har en idè, et belønningssystem. Når jeg har ryddet rommet skal jeg ha en kaffi og en røyk. Når jeg har vasket klær skal jeg ha en røyk. Når jeg har støvsugd her inne og luftet ut skal jeg ha kakao og en røyk og når leksene er unnagjort skal jeg ha meg en.... hmm, hva kan belønningen være da? Røyk selvsagt, og en laaaang dusj med boduscrub, facialscrub, shave leggene og MASSE balsam:)

Og etter det skal jeg krølle meg sammen under dynen og se film <3

Hva belønningssystem bruker andre fattige mennesker?

Ingen kommentarer: