onsdag 7. januar 2009

Flaks eller Forutsetning?

Jeg har forsøkt å analysere megselv litt i det siste. En ting jeg har tenkt en del på er dette her med arbeidssituasjonen min. Det jeg mener da er om jeg rett og slett har vært heldig med arbeidsplassene mine, om jeg ubevisst velger steder å jobbe med disse "problemene", eller om det er jeg som oppfordrer til sexpress på jobben. Uanz, jeg liker det. Men hvorfor? Hvorfor er jeg alltid den som får det de ofte kaller for negativ oppmerksomhet? Jeg tror nok mest sannsynlig det har noe med meg å gjøre. Jeg syns det er koselig jeg, og det er jo viktig å ikke ta segselv så høytidelig. Det har jo aldri gått for langt dette såkalte sexpresset, vel.. det vil si, ikke mot min vilje hvertfall. Så jeg vil med dette oppforde alle folk til litt positiv kroppsfokus på jobben, ikke at folk skal bli sykt klåete og sånn. Bare litt slengkyss, flørting og småfrekke kommentarer... såfremt ditt offer takler det da, og det gjør de fleste med litt humør og selvironi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah, jeg tror jeg digger deg ;)