mandag 9. februar 2009

Endeløs skoledag...

Jeg sitter på skolen nå, boring as hell. Har bare vært her i to timer, men jeg holder på å dø allerede. Mandagens historie er det verste som kan skje et menneske. To første timene...

Nå er det samfunnsfag og vi har fått med oss en studentkarsomethingsomething. Han er fra S-town. Skyt meg, hjemlengselen sniker seg sykt på da. Det er jo ikke lenge til jeg skal dit selv forhåpentligvis. Men ventingen blir verre når jeg må kommunisere med rogalendinger.

Helvede, jeg har jo ingenting nyttig å fortelle, bare babbel som faller meg inn her og nå. Og det er jo bare piss og faenskap. Nei, jeg bare avslutter nå jeg, siden jeg ikke hadde noe fornuftig å fortelle uanz.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Når skal du til Stavanger?

Anonym sa...

Endelig noen som er enig med meg når det gjelder mandagens historietimer! Hoho.

Anonym sa...

Halloooo? Det er liksom seks dager siden sist du blogget nå. Jada, jeg vet du har uregelmessige oppdateringer og alt det der, men du har jo noen (meg) som veeeenteeeeeer.