tirsdag 17. februar 2009

If she wants to go, she goes!

Denne setningen snakker til meg. Egentli gjør de fleste av setningene i denne sangen det. Det er skikkeli meg... Jeg gjør det jeg vil. Og de sisteste ukene har det betydd lite skole og mye soving, lite rydding og mye spising. Det er så herlig at jeg kunne dødd. Men jeg begynner å bli lei. Jeg lengter etter drømmelivet. Det har vært for lite spenning den siste tiden. Misforstå meg rett, jeg har vært på byn og feiret megselv i helgen og det var kjekt nok det. Men ingenting å fortelle videre om liksom. Meg og Uffe drømmer om leilighet sammen... I byn, vi er blitt litt for gla i utelivet! Jeg drømmer om deilige gutter, men ca bare hele tiden, så det tar heldigvis ikke over hele livet mitt.

Idag har jeg hatt en litt crappy dag, noe drama-stress som har skjedd og jeg har tatt på meg skylden for noe jeg ikke har gjort. Det føles helt greit å hjelpe venninner.. Hahaha, hvem prøver jeg å lure? Alle vet at jeg er ego og liker best å hjelpe megselv. Derfor føles det ekstra drit at jeg ikke tjener en drit på det og heller sitter igjen som badguy. Jeg bekymrer meg for konsekvensene. At noen som aldri har gjort meg noe gale og som jeg kunne likt å beholde en god tone med nå tror at jeg er verdens største drittsekk. Jaja, jeg kommer nok over det.

Uanz så har dette greiene gitt meg et behov for å snakke med Mr.White som jeg har snakket om litt tidligere. Merkelig synes jeg, har liksom ikke hatt behov for å snakke med noen som helst på denne måten på lenge, og da spesielt ikke ham :S Men jeg trenger en å snakke med, en med litt livserfaring som kan si at alt ordner seg for pene jenter og kysser meg i pannen. Det er akkurat det jeg trenger.

Men nå kjenner jeg at ryggen verker etter gymmen og jeg vil ta meg en liten rusletusletur i snøen som har voldtatt hele byen. If she wants to go, she goes. *Gone*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg vet ikke hvor mye det hjelper når det kommer fra meg, men alt løser seg faktisk for pene jenter.. It's just the way the world works, baby!