torsdag 19. februar 2009

På en skala fra 1 til 10..

Dette er mitt nye kick. Når jeg skal spørre folk om ting starter jeg spørsmålet med: på en skala fra 1 til 10. Feks idag har jeg allerede spørt: På en skala fra 1 til 10, HVOR feil er det å ta røyk nr 2 på samme skoletime? Veronica svarte 11.... men vi har ingen lærer nå og jeg gjør ikke noe annet enn facebook uanz så hun ombestemte seg. Jeg er ganske flink å overtale folk:P

Jeg spurte og en kompis om, på en skala fra 1 til 10, HVOR feil ville det være å legge an på kompisen til Gutt som jeg har nevnt tidligere på bloggen. Hans svar var det beste på lange tider. Ikke feil i det hele tatt, alle må jo få!

Det skal heretter bli mitt motto for å gjøre ting jeg egentlig ikke burde. Alle må jo få! Okey, så du er egentli eksen til min gode venninne, men du har ikke hatt deg på lenge. KOM HER, alle må jo få! Så du er egentli gift, men JEG har ikke hatt meg på lenge.. KOM HER, alle må jo få! Det høres egentli ut som sånn jeg allerede lever.

Idag er det jobb, jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, begynner å bli extremt kjedelig for tiden. Men vi må alle slite oss gjennom ting vi egentli ikke vil. Pluss det er en sjans for å få snakket to ord med Mr. White, and maybe he feels me up i garderoben. Det ville vært noe det. Jeg har jo tross alt ikke hatt noe kroppslig kontakt på 5 uker og kanche det er her aggresjonsproblemene mine spiller inn..

Haaaarreguuud, jeg er en fæl person tror jeg... Men jeg jobber med det, og det der med venninne sin ex, det er ikke typisk meg ass, ikke min stil! Det var bare noe jeg sa for å virke teitere enn jeg er. På den måten vil folk bli positivt overrasket over hvor snill jeg egentli er :D

Ha en strålende dag folkens.. Me ser, Per!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, jeg er ganske lett å overtale også da ;)

Flott motto! Tror jeg. Haha, du er digg du :D

Anonym sa...

Vent litt.. Når det gjelder at jeg er lett å overtale, så kommer det helt ann på HVA jeg skal overtales til. Hahah ;)

Anonym sa...

BABE! Jeg er SÅ enig i ditt nye motto.. Miss you, love you, dig you! Og du er overhodet ikke en fæl person - da ville jeg ikke digget deg!