onsdag 18. februar 2009

101 ting ikke alle burde kunne...

Jeg har fått ny bok, og tilogmed i tittelen kan man lese at denne boken burde hatt totalt Nakenpuiz-forbud. Min dødsens herlige venninne som ga meg den til bursdagen min skulle vært fengslet.

Jeg har nå lært meg hvordan man sager en dame i to og hun likevel kommer levende ut av det. Derimot kunne jeg ikke skilt kassene fra hverandre for å bevise at hun var delt i to etterpå. Menmen, details baby, details.

Jeg har også lært meg hvordan man kan bryte seg inn i en bil, men hele greiene er skrevet så tullete at det var rett og slett litt pinlig. Pluss at jeg kunne det fra før av:P

Jeg liker tullete bøker som jeg ikke har godt av å ha. Et annet eksempel er jo min beryktede fremmedordbok:)

Så, noen som vil lære meg ting jeg ikke bør kunne?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg vet egentlig hvordan man bryter seg inn gjennom et vindu på et hus, uten at det vises. Men nei, jeg vil ikke lære deg det. Hahah.