fredag 20. mars 2009

Alle må jo få...

Som dere kanche skjønner har jeg gjort noe jeg ikke burde. Misforstå meg rett, det var veldig nødvendig at det skjedde... Ikke at situasjonen har bedret seg lixom, men nå vet jeg hvertfall hva jeg vil, eller i dette tilfellet: ikke vil!

Jeg har nok trampet på noen følelser for å komme frem til hva jeg mener selv, ikke med vilje og ikke fordi jeg liker å være slem. Utenom at jeg gjør det. Men jeg syns ikke han fortjener det. Jaja Kaja, det går nok over som en influensa det der "følelses" greiene der.. Maen e nok bare forvirret.

SÅ, jeg prøvde å unngå hele situasjonen. Men det vet vi jo alle at jeg ikke klarte. Men jeg lærte noe da. Alle må kanche ikke få allikevel, sålenge jeg gjør det :) Nå har jeg en venn mindre, som ringer meg innimellom, sender meg mld innimellom, men som ikke lenger får noe svar.

Ingen kommentarer: