søndag 22. mars 2009

Søndagen er den verste dagen i uken...

Jeg har nå hatt min første edru-lørdag i hele 09. Det føles jævli... Jeg har aldri vært så uthvilt på en søndag, jeg liker det ikke. Dette er ikke min stil!

Jaja Kaja, nå vet jeg hvertfall hvordan jeg IKKE vil ha det på søndager. Jeg har tilogmed spist frokost, det må være en første for alt. Men man lærer til stadighet noe nytt om segselv, og jeg er ikke en person som trives med å være edru på en lørdag.

Jeg har rett og slett ikke følt meg så elendig i hele år. Og langt uti forrige år, for å være ærlig. 3 edrudager på en uke :S Helledussen. Det er like mange som de 3 ukene før der tilsammen... Faktisk en mer.

Badabing, badabang.... Idag blir det stadion folkens, gleder meg til å se Brann slite ræven av på banen, har ingen forhåpninger om seier. Det er stygt å si det, tror nok positiviteten min trigges av Hansa, og når jeg nå ikke har det flytende å blodårene mine lenger kommer pessimismen tilbake.

Hvordan er deres søndag?

Ingen kommentarer: