torsdag 12. mars 2009

Dobbelspill av en annen dimensjon!

Aller først vil jeg avsløre megselv. Jeg er ingen snill pike... Jeg hater ordspillet: alt ordner seg for snille jenter. Det gjelder nemli ikke meg. Jeg prøver mitt beste og det er lenge siden jeg har rotet det så fint til for megselv som jeg nå har.

Nå passer det seg gjerne å fortelle hva jeg har gjort? Jeg har jo tidligere fortalt om Gutt, som jeg helt siden nesten starten har hatt en ting for. En ubeskrivelig "ting". Jeg bare digger livsjiten ut av dette mennesket. Han er så original, laidback og han driter så totalt i meg at den våkner en liten faen i meg og så jobber jeg ekstra hardt for det. Pluss vi vet jo at vi fungerer sykt bra sammen seksuelt. Det er ingen hemmelighet.

Det var dobbelspill-delen i det hele da! For noen innlegg siden nevnte jeg denne Heit, som er så fantastisk at jeg har ikke ord for det. Amazing menneske, det er de jo selvsagt begge to. Men Heit prøver jo, han VIL jo ha meg. Og hva faen gjør jeg? Er en dust tilbake. Jeg har sagt ifra at det ikke blir noe mellom oss og at han fortjener bedre. Men jeg vet ikke om jeg klarer å overbevise han om at jeg virkelig mener det. Hvordan kan jeg det når jeg ikke klarer å forsikre megselv?

Ene delen av meg sier at det er lurt å holde sin avstand, la det hele blåse bort. Men jeg klarer ikke, for han er så snill, god, morsom og jeg trives sykt godt i hans selskap. Andre siden av meg støtter dette, ber meg om å kaste meg inn i armene hans og aldri gi slipp. Ta imot all gleden og kosen vi kan ha sammen, men det går ikke det heller.

Rett og slett fordi det ikke bare er han som står i hodet mitt. Vi har jo Gutt også, pluss etpar back-ups. Og Heit fortjener ikke noe mindre enn å være noen sitt alt og eneste <3 Faen heller, hvor kom denne jævla samvittigheten fra? Det passer ikke inn noen sted. Ingen av de andre guttene fortjener mindre heller? Jeg elsker jo alle sammen... utenom at jeg ikke elsker noen av dem, men jeg digger de hvertfall. De er greie mennesker. Men det er hvertfall ingen av de andre som vil være mitt alt og eneste da:)

Skjønner problemet her eller? Nei, det kan dere umulig... før dere innser at Heit og Gutt er kompiser.. Dritgode kompiser faktisk :S Og jeg og vil være kompis, men det er vel kanche ikke helt optimalt. Hvertfall ikke SÅ gode kompiser at noen tror det er mer. Slem pike, dritslem. Uten å ville det selv engang. Det er ukult og jævli... selv når jeg prøver å gjøre alt det riktige fucker jeg ting til! Skyt meg i leggen... Over og ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

HEI! Jeg har vært dårlig på å lese blogger i det siste. Men nå er jeg tilbake. Haha! Jeg blir forresten forvirret av alle tankene dine. Tror jeg. Kanskje litt. Eller ikke. Hm. Men.. eh.. Stå på ;)