mandag 2. mars 2009

Luxura... it's your body!

Dette kan være den setningen i hele verden jeg har hatet mest denne måneden. Hele veien mens man kler på seg etter å ha nytt litt god, og litt dårlig musikk i solariumet repeteres denne setningen med akkurat sånn mellomrom at det blir MAX irriterende.

Hvertfall ble det sikkert DEN dyreste turen i solarium jeg har hatt noen sinne, men den kjekkeste også. VI valgte jo selvsagt å ta sol på Kvadrat, siden vi da kunne ta en tur innom min gamle arbeidsplass å vinke og smile til de som jobber der, elskelige mennesker alle sammen.

Så når vi nå allerede var på senteret tok vi turen innom noen av butikkene... Jeg forbanner Kvadrat for å ha så mye bra butikker. Det endte opp med en del mer enn det lille knicknacket vi skulle ha. Som eyeliner og ansiktsrens. Det ble en ny veske, en ny bag, nye solbriller, ny jumper og sist men ikke minst... Nytt kamera!

HAT på Siba i samme slengen. Det er vanskelig å gå inn der uten å handle, spesielt med den geniale Siba-kortet hvor man får bonuspoeng på ting man uanz har tenkt å kjøpe og gjør det neste man evt vil handle billigere :D Holy Macaroni, og på toppen av dette får man ikke regningen før en måned etterpå, og velger man da å betale hele beløpet med engang er det ingen renter. GENIALT, et kort etter mitt hjerte.

Såååå, jeg elsker det nye kameraet mitt, det er nydelig.. vakkert vakkert og grønt. Det var det som lurte meg. Når jeg kom hjem og åpnet esken fant jeg ut litt andre småting med kameraet også. Det er foreksempel 4 gb internminne i det, i tillegg til plass til minnekort. Fy faen, jeg sier det. Touchscreen er det også.. og egen innstilling for å ta bilder av fyrverkeri. Nevnte jeg at det er NYYYDELIG?

Jeg er en spontan shopper, men det er ikke den eneste spontane som har skjedd idag, som jeg nevnte i forrige blogg-innlegg reiste Uffe fra meg etter allerede en natt. Jeg vet hva dere tenker nå, det suger å sove sammen med Nakenpuiz og det skal jeg ikke nekte for, jeg tar all plassen, all dynen og både sparker og slår om jeg har vonde drømmer... men det var faktisk ikke derfor. Hun fikk seg ny jobb. Gratulerer til hun igjeeeen. Så jeg ble sittende på msn litt senere på dagen og det var da det skjedde. Meg og Blondie fikk en brilliant idè, hun burde komme og besøke meg. Så det gjør hun, flyet lander imåren og jeg har allerede planer for oss.

Imåren blir det film og greier med mine tidligere kollegaer og på torsdag og fredag blir det ut :)

Dette ble langt... men helt til slutt.. På en skala fra 1 til 10, hvor alkoholiker er man om man pilser 10 av 11 dager på rad og fremdeles har planer om å pilse i 5 dager fremover?

Ingen kommentarer: