torsdag 23. april 2009

Call me crazy if you got it in you...

But these people don't seem to mind!

Eg kan lett oppfattes litt galen, vill i knickersen kan man vel også si. Har syke påfunn og er ikke redd for å drite meg ut. Liker du det ikke, stikk! Pow pow. Kånå mi er likedan, vi er helt typiske bergensere, høylytt, brautende og patriotiske. Kan det trekkes tråder til Bergen finner vi dem.

Likevel har jeg, som gjerne en del andre erke-bergensere, en sterk dragning mot andre plasser. "Stavanger i hjerte, Bergen i sjel" dette er en typisk selvbiografisk beskrivelse jeg lett kan bruke om megselv. Stavanger byttes gjerne ut etter humør, mens Bergen.. Bergenser i sjel, det er urokkelig.

Hvorenn jeg er i verden og uavhengig av humør foretrekker jeg alltid Hansa, det er ingen tvil. Det er jo selvsagt godt med en Corona, Heineken eller Amstel innimellom, men HOLY Hansa, ingen over, ingen ved siden. Det er alltid en unnskyldning for å drikke øl, det er bare noe folk må lære seg fort som faen. Vi har den vanlige helgepilsen, styrepilsen, fintvær-pilsen, leksepilsen, Brannkamp-pilsen, endeligferdigpåjobb-pilsen, unnskyldningforåtreffedeg-pilsen. Jeg kunne fortsatt i evigheter, but i guess you catch my drift.

Ingen kommentarer: