mandag 27. april 2009

Uanstendigheten selv...

Da var helgen over og en ny uke allerede igang, det er rart med den tiden, den løper faen fra meg. Fredag var ment å bli en herlig dag, inni hodet mitt hadde jeg planer om pils med kompiser, men så ble det jobbing i siste liten.. Bedritent, itillegg fant jævelkompisene mine ut at de skulle på faenskap så da ble det ikke aktuelt å reise ned til de etter jobb heller. Innbiller meg at det var konsert eller noe siden jeg ikke var interessert i å joine- Jeg skulle vel uansett på jobb lørdagsmorgen!

Lørdagen hadde jeg mine store planer om å være full og uanstendig, desverre kunne ikke kånå drikke for da hadde hun måttet sove hos meg og det hadde jeg ingen planer om å gjøre selv engang. Jeg nådde mitt mål, inviterte megselv til å dynan hos Gutt og han var ikke særlig motvillig..

Idag har jeg vært og sett fotballkamp med 5 kjekke gutter, Bodø Glimt- Brann.. Branns første seier sålangt i tippeligaen. Herlich, vi var strålende fornøyd alle sammen. Vil uten tvil si at Opdal var banens beste, han eier det målet som om det var den enkleste ting. Hadde en hel haug av usannsynlig vakre redninger, så er han jo villt vakker selv også! Opdal, du hadde fått mitt ja hvilken dag som helst!

Så bare for å være ekstra uanstendig slenger jeg ut en bilde av den særdeles kinky TRUSEN min, som jeg fikk til bursdagen for sikkert minst 5 år siden! Hoi hoi!

3 kommentarer:

Anonym sa...

LOL så bra

Veronica sa...

Heheh, for et flott bilde :P

Frk. Fryd sa...

Hahhaha jeg digger deg hardt og lenge min kjære!