mandag 18. mai 2009

Det handler om timing..

Hvorfor i alle helvedes dager spiller disse overjordiske figurene vi har pratet litt om tidligere meg slemme puss hele tiden?? Det er den ene dagen på lenge at jeg går utenfor husdøren uten noe som helst sminke i trynet. Meg og Am skulle bare innom banken og så kjøpe noe hårfarge. Men der var han jo, i kassen på banken... Drømmemannen min, kanche litt hvertfall bare.

Han var i det minste ganske kjekk. Og jeg liker å tro at jeg kunne hatt sjans hvis jeg bare hadde sett noenlunde ut i det øyeblikket.. Jævla typisk!

4 kommentarer:

Belinda Jakobsen sa...

Hah, gikk på akkurat samme smell forrige uke. Det finnes tydeligvis bare én digg dude her jeg bor, og han møtte jeg på i butikken etter å ha tilbragt hele dagen med håret i en tutt, null sminke og i joggetøy.

bye bye lovelife.

K-line aka Blondie sa...

NEI, Christel! Du hadde ikke hatt sjans uansett! Faen, når skal du lære ditt brødhue? Jeg elsker deg, men du ser ikke ut!

Veronica sa...

Hahah. Too bad :p

Anonym sa...

hehe:) skjønnas! du skriver så herlig! Møtte min mulige drømmefyr igår faktisk:) drita, uanstendig og sjarmerende:P Det teite var at eg ditcha han for Tina:P LOL! men ser an nok igjen en gang;P

Annielanni