mandag 18. mai 2009

To do or not to do?

.. and if to do, who to do? But then again, I already Didd :O

Det var egentli ikke dette jeg ville prate om. Jeg traff en kar på en pub i helgen, han var jo grei og hyggelig han, men ikke noe særlig å se til. Men jeg skrudde på sjarmen bare en sanseløs drita person kan ha og fikk både øl og middagsinvitasjon. Poenget ER: Er det greit å la dette mennesket, som kan for alt jeg husker være 55, spandere middag på meg når jeg veit at jeg ikke kommer til å ha noe mer lyst på han etterpå?? Jeg tror jeg var ganske tydelig på at jeg ikke kom til å la meg lure, men han kunne få spante sushi på meg likevel om han følte selskapet var verdt det. Han syns det var greit han, men hvem vet om han egentli har tenkt å skjenke og dope meg. Det kan jo hende!




Hoho, rommet mitt ser ut som et bombenedslag, jeg har nesten ikke tilbragt tid her i det hele tatt de siste ukene så det begynner å gå litt over akseptabelt rot. Tipper det ligger noe Eddier og varmer/formerer seg under klærene. Unnskyld forresten til den Eddien som har bosatt seg på badet, jeg er lei for at jeg tråkket på deg, men lyset var av og du var vanskelig å se. Godt at du overlevde, men tenk deg om før du stiller deg midt på et tomt badegulv som er nesten samme farge som deg.

3 kommentarer:

Frk. Fryd sa...

Hmm.. Det var en hard nøtt å knekke. Om du var klar på at han ikke kommer til å få seg noe, synes jeg trygt du kan gå om det er på en offentlig restaurant og ikke hjemme hos han.

Jeg vil ikke ha noe av at du blir dopet, voldtatt og drept!

Anonym sa...

Hva er Eddi?

Nakenpuiz sa...

Edderkopper veeeeel!