fredag 21. august 2009

Einstøing, og trives med det!

Jeg er en skikkeli einstøing, somregel er dette noe jeg glemmer og omgir meg derfor med mennesker døgnet rundt! Men når jeg først er alene, da nyter jeg det som man ikke skulle tro noen kunne.

Idag når jeg kom hjem fra jobb var huset tomt, helt tomt, utenom meg. Jeg kommer i en sånn stemning da at tilogmed å tømme vaskemaskinen blir en gledesgreie. Så nå er kjøkkenet ryddet og jeg er på runde nr 3 gjennom kjøleskapet på leit etter noe spiselig. For det er det eneste som ikke er kjekt med å være alene, har man ikke penger på tidspunktet må man nøye seg med det som er.

Næh, jeg skal ikke klage for mye, da er jeg redd at anonyme mennesker som er i familie med venninna mi begynner å terrorisere meg og gå løs på skrivefeilene mine i rein desperasjon over ingenting annet å slenge drit om! For detaljert til å være et tilfeldig eksempel? Hehe, jah, det skjedde på bloggen til min søster. Men det var ikke poenget!

Jeg har funnet mange greier jeg kunne ha laga, men det er alltid noe som mangler, i dagens fleste tilfeller CHILI. Gud som jeg elsker chili. Nå tenkte jeg hvertfall å pusle sammen noe kylling og pastagreier (som forøvrig også hadde blitt waaaay mye bedre med chili) og deretter krype sammen i sofaen med varm kakao og glo på TV. Imårra er det jobb igjen, og siden jeg er på utlån i Åsane trenger jeg å gjøre et veldig godt inntrykk. Ikke kjekt å komme tilbake med bare negative beskjeder!

Over og Knut!

1 kommentar:

Ebo-Flesk sa...

Hahah, du eier!
Vær forsiktig med klagingen ja, anonym takler det ikke :S