onsdag 12. august 2009

I want out!

Byebye Bergen...

Jeg vet jo at jeg alltid har vært litt lei av Bergen og at jeg tenkte å bare bli her et år. Nå nærmer det året seg slutten med raske skritt og eventyrlysten i meg har vokst seg så stor at jeg snart går i taket.

Jeg tenkte på Larvik, Larvik er en vakker by, abselutt! Men de hadde ingen jobber til meg. Vel, jeg fant da en, men søknadsfristen gikk ut i november 08 så jeg er litt seint ute. Fredrikstad var valg nr 2, der har jeg aldri vært før og det må vel være spennende. Gleden varte ikke lenge i de tankene for å si det sånn, TC kalte meg reservesvenske og div andre styggeligheter!

Så kom jo løsningen løpende: K-town!! ALLE skal visst til K-town nå. Med ALLE mener jeg V-dog, pluss atte Prinsessa mi bor jo der allerede og hun savner jeg sykt mye!

Hva tenker folket?? Høres ikke Kristiansand ut som et sted man bare MÅ oppleve???

4 kommentarer:

Lucy Sky sa...

JOJOJOJOJOJ

uten tviil!!

Belinda Jakobsen sa...

Kristiansand er DEFINITIVT et sted som må oppleves!!

Om du kommer her, kan du gjerne kle av deg litt på byen her og der, slik at jeg ikke er alene med å løpe rundt i trusa.

Anonym sa...

reserve danske

Veronica Bremnes sa...

KOM TIL KRISTIANSAND NÅ MED EN ENESTE GANG! jeg må møte deg joooo!