fredag 16. oktober 2009

MIA!

Jeg elsker shades, jeg har egentlig en del av dem. Utenom at jeg vimser dem vekk hele veien.

Denne fyren, med mine røde shades, stakk av med dem den kvelden. Og fremdeles mangler det noe i livet mitt. Nettopp disse shadesene. Og et par gule, og et par svarte, og noen jævla dyre mongosvære. Og helt sikkert flere jeg ikke kommer på akkurat nå.


Det skal sies at jeg lot han ta de med seg da han dro. Men han utnyttet meg på det groveste. Mannen har jeg aldri møtt før, og kommer nok ikke til å treffe igjen. Men jeg var full og han smilte så søtt når han spurte om å få låne de. Utnyttingen kommer her: han lovte på tro og ære å levere dem tilbake. Et løfte i fylla er verdt mer enn noe annet for meg.

Hva jeg sa til megselv for å overtale meg om at det var greit at han stakk av med dem kan jeg eventuelt bare svare på i et like beruset øyeblikk. Det er ikke lett å si hva jeg tenker med i disse situasjonene.

Poenget er forsåvidt: Ikke lur meg til å låne vekk ting jeg verdsetter så høyt når jeg har konsumert alkoholholdige drinker. Spesielt ikke solbriller, smykker og ringer, glattkjøringsbanen min, ikke sengen min i det hele tatt forsåvidt. Ikke hodeplagg, mobiltelefon eller Britneycdene mine. Dette er ting jeg er glad i og føler meg naken uten. Og det er ikke på den positive måten som nakenhet vanligvis betyr for meg!

Ingen kommentarer: