torsdag 3. desember 2009

Kan vi ikke hvertfall bare kline litt før dere går?

K-line og Nakenpuiz dro ut og gjorde byen utrygg igår. Er lenge siden jeg har vært så jævli i støtet, og humøret til K-line var det ingenting å si på. Hun hadde nemli bånnet en flaske rødvin før jeg i det hele tatt var ferdi på jobb.

Så vi dro ut og tok egentli bare en runde rundt forbi og sjekket ut livet og alkoholen. Fightet vekk innpåslitne mannfolk. Det luktet desperasjon lang vei, kjønnsfordelingen var nemli ikke helt jevn. Så vi var en tur innom Contra for 'bring a lime- be surpriced' og overraskelsen er ikke hva du får, det er nemlig alltid mojito, men hvor usaklig billig den er. Yeah, det burde vært en stor SPOILERALERT for å advare, men nå er katta allerede ute av landet, så dibs på sekken.

Vi hadde forresten allerede vært innom Skotten og Zachen før Contra og endte opp på Metro etter det, det var der festen var igår, masse flotte mennesker som boltret seg på dansegulvet. Vi tok flatt av og shaket av oss alle karbohydratene vi hadde slukt ned.

Når vi skulle gå hadde jo heldigvis K-line funnet igjen en av de 'kjekke' karene som var på Contra. Han som sendte lystne blikk til K-line selvom han hadde en jente på fanget... dette skulle senere vise seg å være søsteren. Men han skulle abselutt ha oss med på nach, og gudene vet hva. Vi prøvde å stikke av etpar ganger, men maen ga jo faen ikke opp vettu og holdt oss heller hardt i armen.

Tilslutt tok han tegningen, vi var faktisk ikke interessert. Men han slang ut det billigste trikset jeg har hørt, og jeg kan endel skikkelig billige triks! 'Kan vi ikke i det minste bare kline litt før dere går?' Jeg er ikke helt sikker på hvem av oss det var han ville kline med på dette tidspunktet, men det tror jeg faktisk ikke han heller var.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Komentar slettet!!! Why??

Nakenpuiz sa...

Det var vel noe usaklig dritt som var skrevet der da!