tirsdag 1. desember 2009

Kontaktannonse!

Nydelig gutt med fine armer og maskulin kjeve søkes. Du må tåle å høre mye bullshit som jeg egentlig ikke mener, men som detter ut av meg likevel. Du må være tålmodig for jeg kan finne på å dukke under jorden i perioder helt i begynnelsen kun på grunn av angst for forhold. Det er da du må være overbevisende om at det ikke er og aldri vil bli et forhold.

Det er viktig at du ikke gir opp på meg, selvom jeg skulle finne på å snike meg ut midt på natten selv etter vi har holdt på i noen måneder. Se sjarmen i det istedet. Dukk gjerne opp på døren min dagen etter og si noe stygt til meg på en fin måte, så er vi skuls! Jeg lover det blir verdt det, if you just keep hanging in there!

Jeg har mange gode egenskaper å tilby dette 'bekjentskapet', foreksempel er jeg en utmerket problemløser. Jeg er ikke så flink på kjøkkenet, men fy faen jeg er god på å bestille mat. Jeg bruker lang tid og nesten alt varmtvannet i dusjen, men er ganske liten så det vil lett være plass til oss begge der inne. Jeg liker best å sitte bak rattet selv, men drikker ofte så i de tilfeller kan du få førersetet.

Jeg er ikke den typiske jentejente så jeg vil sjeldent eller aldri dra deg med på shopping, eller tvinge deg til å se jentefilmer. Jeg har egen jobb og tjener egne penger så du trenger ikke å bekymre deg over at jeg er ute etter deg for pengene. Selvsagt setter jeg pris på en liten oppmerksomhet innimellom, men er lett å please så en tyggipakke holder i bøttevis.

Sjalusi er ikke noe du er kjent med, og du synes det er helt ok at jeg er avstandsforelsket i hvert eneste menneske jeg ser på tv og film som er over gjennomsnittet vakker. At jeg tenker på Megan Fox når vi koser er helt greit for deg. Og når jeg forteller om de heite gifte kundene mine så bare ler du, for du tar meg ikke seriøst, dessuten vet du at jeg ikke har sex med randoms. Men det må du for all del bare ha, sålenge jeg vet om det!

Du trenger ikke bekymre deg over om kompisene dine kommer til å 'godkjenne' eller ikke, for jeg er ikke den veldig offentlige personen så jeg trenger ikke egentli møte dem. Og den kalde skulderen jeg serverer deg i offentlighet glemmes fort ut når jeg tilbyr en varm kropp bak lukkede dører.

Du bryr deg ikke om jeg stikker på byen aleine med vennene mine hver helg og ikke treffer deg før vi evt muligens noen av gangene tar taxi hjem sammen, eller du kommer å henter meg (uten å klage) de få gangene jeg skulle bli for full. Da velger jeg selv om du får sove med meg eller ikke.

Ikke bekymre deg over noe enorm økning i telefonregninger, jeg er ikke den personen som trenger å høre fra deg hele tiden og hver dag, 2-3 ganger i uken holder i bøttesvis!

Høres dette for godt ut til å være sant? Wait, there is more. Selvom jeg ikke sier at jeg er glad i deg så kan du få lov å regne med dette og kysse meg litt i nakken når du tenker på det. Du sier det heller ikke til meg. Om det skulle skje at jeg begynner å grine eller noe, bare klår du meg litt på puppene så går det somregel over. Dette kan du også gjøre om det er pinlig stillhet eller jeg er sur.

Ta kontakt... takk for oppmerksomheten.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker det rett og slett. Forbanna ærlig og humoristisk!



-annie-

Prinsesse Marte sa...

Du er fabulous min kjære! Jeg gleder meg til å høre om det blir noen dates utifra dette, jeg har delt innlegget ditt på twitter i håp om at noen av mine bekjente skal tørre å gripe sjansen! Love you :)

Anonym sa...

Det var jo humoristisk, jeg ser det og det er greit. Samtidig er det jo alvor og min kommentar er:

Du har listet opp alt han skal gjøre og være for deg. Men du sier ikke et ord om hva du skal tilby, gjøre og være for HAM. I så henseende er dette den mest egoistiske kontaktannonsen jeg har sett i hele mitt liv. Det er meg, meg, meg, meg opp og ned i mente og alt dreier seg om at fyren din skal passe seg etter alle dine ungkarslige egenartetheter og merkelige tilbøyeligheter. Han skal være der for at DU skal kjenne deg vel, som en som eier og kan dominere parforholdet.

Så U-sjarmerende du er.

SUCK MY KISS BITCH !!!

Belinda Jakobsen sa...

Fantastisk kontaktannonse! La den ut på bloggen min og linket til deg, håper det er ok!

PoPSiCLe sa...

Genialt! :D Og du har fått en god del oppmerksomhet på Twitter allerede.

Så... hva sa du skulle til for en date, sa du? ;)

Anonym sa...

Hmm, det verste er at det er slik jeg ønsker at jenta mi skal være :-/

Forholder meg som anonymous-boy

(Bill mrk. DIRTYGIRL)

Anonym sa...

Å hjelp. Du vinkler det helt feil, kjære deg. Dette virker helt drøyt egoistisk, og det er du helt sikkert ikke. Sånn egentlig liksom.

Du må gi for å få, vet du. Med en sånn innstilling kommer du aldri til å klare å gjøre noen lykkelig, og du kommer nok heller aldri til å finne fred og lykke selv heller. Lykke kommer av å gi, ikke få.

Du kommer til å forstå det når du blir litt eldre. :-)

Lykke til!

Hilsen Martin

PoPSiCLe sa...

Tja... Martin, jeg er ikke helt enig. Så lenge man er ærlig på at man er grunnleggende egoistisk, og er åpen for at man KAN være varm og koselig og slikt også, men at man ikke først og fremst er seg selv nærmest, og er villig til å forsøke å bygge videre på en felles forståelse basert på nettopp det, så kan det fungere helt fint. Nå vet jeg jo ikke om det er det som var tanken bak innlegget, men det er nå i alle fall min tolkning :)

Marius sa...

Hvis du ikke får minst èn date ut av denne bloggposten er det noe galt med MANNeskeheten.
Jeg tror nok at selv om de fleste egentlig ikke takler åpne forhold, vil du kunne finne noen som er tilfreds med det du beskriver.
Lykke til med jakten.
:-)

Nakenpuiz sa...

Wow, her ser jeg at jeg har tråkket på noen tær. Jeg tar de bedritne idiotkommentarene om egoistisk og lite utfyllende annonse til etterretning og har nå slengt inn noen avsnitt om hva jeg har å tilby dette drømmeforholdet.

Til dere som faktisk har skjønt den tullete/humoristiske undertonen som kommer frem i visse setninger! Rock on!

Christine Lövendahl sa...

hahaha KONGE!! say it girl! synes det hørtes ut som et perfekt forhold jeg asså ;)

Prinsesse Marte sa...

Jeg må si meg fullstendig enig Popsicle (hva er det for et nick btw?) her- jeg elsker ingen høyere enn meg selv og jeg er nok over gjennomsnitter egoistisk, men jeg har vært åpen om det til min kjære hele veien, og jammen har ikke han taklet det fint! Jeg KAN være supersøt og verdens beste kjæreste om jeg vil, men i bunn og grunn er mitt viktigste forhold med meg selv. Det funker fint for noen, altså! ;)

Og til min søte bloggforfatter: du er herlig og ikke bry deg om noen synes du virket for egoistisk. Du er nydelig og veldig lett å elske, selv for en egoistisk prinsesse som meg!! :)

PoPSiCLe sa...

Hm? Ypper du med nicket mitt? ;)

PoPSiCLe er akkuart det! En vennligsinnet, egoistisk, noe kynisk og veldig søt ispinne :D

Egoisme er undervurdert...

Anonym sa...

FOR et perfekt forhold. Og når jeg tenker meg om... Det er jo sånn jeg har det med han duden ;) Han vet nå hvor ærlig og ekkel og egoistisk jeg er og eeh..liker det? JAJA, han om det.
Elskah deg. Uffe.

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.