søndag 3. januar 2010

Sweet smell of sunday!

Det er årets første søndag og jeg våknet i egen seng uten hodepine, halvparten av gårsdagens klær plassert rare plasser på kroppen og ingen angst. Jeg likte det ikke, jeg mislikte det faktisk så sterkt at under frokostrøyken min gikk det opp for meg at jeg måtte ha en liten konsultasjon med Jack. Han bestemte at vi burde rydde rommet. Der og da virket det som en god idè. Dette begynnner å nærme seg to timer siden.

Slik har dagen gått- det første vi gjorde var å rydde opp fater og glass etter Uffe og Naboens etegilde igår. Vi hadde 250g biff hver, forsåvidt rimelig rå og uspiselig så en god del lå igjen, hver sin hvitløksbaguett, 1 kg potetsalat, en hel pose pomfri som var knallhard toppet med bernaise!

Etter dette pusset vi tennene og åpnet døren til rommet. Her pelmet vi alle klær og annet fjas som dekker gulvet ut i gangen og tok oss en røyk. Så åpnet vi en av pilsene som lå til kjøling i hagen som nå er fungerende kjøleskap. Etter å ha slengt på en maskin med klær til vask satt vi oss til rette på gulvet for å ta en liten kabal og se om vi trivdes med å ha plass her. Det gjorde vi.

Egentli er det Jack som står for ryddingen. Jeg leter egentli bare etter hårbørsten min. Nå tror jeg vi skal støvsuge gulvet, så ta en røyk, poppe en ny pils, skifte på sengen, koke nudler, ta en røyk, poppe en ny pils og så rydde alt som ligger i gangen der det egentlig burde ligge. Med mindre vi bare slenger det inn igjen på gulvet. Det gjenstår å se!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tartarbiff var det man kalte rått kjøtt. Det var DET vi så sofistikert spiste på lørdagen.
-Uffe-

Anonym sa...

Du din fitte! Kan du ikke blogge litt oftere så jeg har noe å lese på når jeg sitter 9 timer på jobb?! UGGUGG VRÆÆÆL! Eg blir gaaaal'n.
UFFE!

Anonym sa...

Eg bæsjer i buksen din.
og slenger en heavymetalrocker i hodet på deg. du taper så sykt DENNE konkurransen.