fredag 4. juni 2010

Keen på å sløse vekk tid på å lese tull? Velkommen.

Jeg er ikke flink å blogge, jeg er rett og slett bedritent dårlig på det. Jeg har jo aldri noe fornuftig å si, men så tviler jeg på at noen stikker trynet innom her for å lese hardcore facts og viktigheter. Jeg er useriøs ser du, jeg bryr meg ikke om krig og fred og sånn, som de der pene damene i lange kjoler.

Jeg gjør ingenting kjekt, jeg har ingen liv. Jeg er ikke med venner, jeg dater ikke, jeg fester ikke. Jeg jobber. Såvidt, ganske sporadisk egentlig, akkurat som med bloggingen. Livet mitt består av søvn, K-line og facebook, og andre elementære ting som kaffi og øl!

Jeg skal slutte i jobben min nå, jeg skal flytte fra byen min nå. Inkludert vennene mine. Jeg stikker.. jeg bare gjør det jeg. Forlater mamsen og alle sammen utenom kånå og reiser min kos. Til S-town, der skal jeg bo nå. Og gjøre sikkert akkurat det samme som her, sove lenge, røyke og drikke kaffi.

Over og Knut!

1 kommentar:

Veronica Bremnes sa...

Stavanger altså? Kult, da er du enda nærmere meg! Jeg digger forresten å lese om ingenting :)