onsdag 21. juli 2010

Pakket og klar... sånn mentalt sett hvertfall.

Om jeg ikke har sagt det allerede så har jeg funnet leilighet, kjempesøt og nyoppusset. Helt nytt kjøkken og bad. Fiiiiint! Jeg elsker det, tror jeg hvertfall, jeg har ikke flyttet inn enda. Men hvertfall ligger den supergreit til, sentralt nok, men ikke sånn bråkete midt i byen liksom. Og nå har vi litt ting å bo på også, senger, sovesofa som er kjempefin, tv-benk og grønne tallerker. Jeg elsker grønt. Jeg har ikke sagt det til kånå enda, men vi har altså det. Og de nydeligste speilene jeg har sett i hele mitt liv.

Det er ikke så veldig langt å gå til den nye jobben min heller, et stykke altså, men kortere enn til den gamle jobben. Hverfall herfra, siden jeg har flyttet til en ny by. Den nye jobben, har jeg fortalt om den? Sikkert ikke, da får dere bare undre i stillhet. Neida, joda.. jeg har to jobber og den ene er som selger i data-avdeling. Wuuhu!

På søndag reiser jeg til vestlandets hovedstad. Vakre Bergen. Der skal jeg være lenge nok til at jeg får pakket og styrt. Pluss at jeg skal se Brann-Leeds, ellers dør jeg. Må forresten glo gjennom hele arkivet (les: papirhelvetet) for å lete frem andre delen av skattekortet siden jeg nå har to jobber. Faen så mye det er å tenke på. Nå er jo hvertfall en del av det i boks. Utenom kaffitrakter, og det er ikke bare-bare som de sier så fint, for jeg skal ha den svarte
Moccamasteren. Ikke bare svart hank på kannen, svart metall. Den er superfin. Pluss at det er kvalitet for det er jo Moccamaster. Og så mye kaffi som jeg drikker så føler jeg at jeg kan kreve litt kvalitet av trakteren min.

Den splitter nye tv'en min er kommet på lager i Bergen så den får jeg også hentet. Onkel kommer helt til Bergen med stor bil og henger for å hente all bullshiten vår. Mitt og kånå sitt rot. Han er supersnill. Idag kjørte han meg i 3 timer sørover for å hente den nye sofaen. Hoho, vi fikk en fin tur for å si det sånn, jeg måtte powernappe på veien for jeg ble så sliten av å bære den massive greien.

Helledussen, nå ble jo dette et langt innlegg, det har en tendens til å bli sånn. Når jeg først husker å blogge så har jeg så mye å si. Ble forresten stoppet av onkel Politi igjen nå på søndag, samme som sist, rutinekontroll. Like hyggelig som sist gang midt på natten når jeg egentlig bare vil hjem i sengen. Forresten, det må jeg nå og, i seng altså. Jobb i morgen tidlig, som dataselger. Ikke som det andre.

Ingen kommentarer: