mandag 2. august 2010

Forvirret liksom....

Da var vi bunkret inne i den deilige lille leiligheten vår. Hovedhøna og min sin leilighet altså. Det er liksom fint her, utenom rotet vårt da, for vi har ikke vært her så lenge og har ingen steder å rydde vekk ting.

Jeg sover jævla dårlig, men det gjør jeg vel somregel alltid når jeg ikke er vant med stedet. Håper det går seg til, hvis ikke må jeg drikke meg drita hver kveld.

Jeg er stresset og savner mamma. Eller egentlig tror jeg at jeg bare har hatt for mye fri i det siste og jeg liker det ikke. Trenger noe annet å gjøre enn å bare sitte og se på tv. Halleminn..

Adjø, dette ble random og unødvendig. God bedring!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Åååh, du må begynne å slenge inn litt bilder av leiligheten :D
Håper du får sove bedre etterhvert!