fredag 2. juli 2010

Sorry, I don't speak drunk...

Jeg har kommet frem i S-town hvor jeg skal tilbringe ganske mye tid fremover. Jeg har vært i byen nå to kvelder på rad, men edru for en gangs skyld. Faen så vemmelige folk er når man er blandt de få uberusede. Ingen tar hensyn og folk bare valser og danser inn i deg. Og musikken er høy og folk mumler og du hører egentli bare akkurat det du vil høre. I motsetning av hva jeg ville tro savner jeg de kjekke kundene mine på Leffisen. De flotte velstelte mannfolka som skulle ha barbermaskin og mobiltelefon. Jeg savner ikke dem som skulle kjøpe vaskemaskin med kånå si.

Igår natt når jeg omsider kom meg hjem, kjørende i den gode gampen som er far sin, var jeg så heldig å få ansvaret for mitt superduper drita søskenbarn som var dårlig og likbleik. Ganske så logiske symptomer i den tilstanden vil jeg tro. Men jeg var jo dritsliten og ville helst bare sove. Noe jeg ikke fikk før sånn halv 6 ettersom vi ble sittende oppe og prate om de samme tingene om og om igjen.

Høres ikke så gale ut? Nei, det var jo ikke det, om ikke bare kånå til far hadde vekket meg grytidlig idag morges, kl 13.15 og mente jeg måtte komme og holde hun med selskap. Jeg kan love deg jeg ikke hadde noe lyst til det, men jeg gjorde det likevel. Håper hun har vett til å la meg sove ut imåren tidlig.

Jaja, jeg får fortelle mer om mitt super-spennende liv senere. Nå kapitulerer jeg! På min gravstein skal det stå gravert: Meg og min mojo har levert!

1 kommentar:

EBO sa...

Meg og min mojo har levert? Var den sykt intern eller er jeg stokkdum? =)

Huff, høres egnetlig ikke noe kjekt ut å jobbe med fulle vemmelige folk når du er edru!
Må du vaske spy og sånt også hvis det forekommer? Har hørt at du tjener ekstra på å tørke opp spy faktisk. JEG KOMMER Å SPYR!
Sånn at du blir rik :D