søndag 4. juli 2010

Akkurat nå...

.. hører jeg Twilight reklame som gikk to ganger rett etter hverandre på Spotify, fordi jeg liker reklamer og ikke har giddet å ta meg bryet med betalingen.

.. ligger jeg alene på rommet og venter på at det skal rydde segselv.

.. funderer jeg på hva som er beste måten å utrydde edderkopper.

.. vurderer jeg å stikke ut og leie hele videosjappen så jeg har noe å gjøre, evt ta en fin dose sovetabletter og bare sove til imåren.

.. har jeg rundet finn.no på jakt etter et sted jeg kunne tenke meg å bo

Høres ut som jeg nyter livet? Jeg kjeder meg som faen, jeg gleder meg så sykt til kånå kommer og flytter inn med meg at jeg har vurdert koma frem til det. Utenom de dagene jeg skal jobbe da. Er det mulig å være mer ensom? Huset er jo fullt av folk her, og jeg vil bare ligge å råtne på rommet alene.

.. virker det som en god idê å drikke seg snydens på whiskey og bare slå ned seg selv for underholdningen.

.. skulle jeg ønske jeg turde å gå ned på gulvet til edderkoppene for å koble opp Nintendo 64!

.. tenker jeg på nakne menn og da spesielt Aksel Lund Svindal.

.. synes jeg det er kjipt at alle jeg liker er utenlands så jeg ikke kan ringe til dem non-stop!

.. angrer jeg på at jeg skrev non-stop, for nå fikk jeg lyst på det. Selvom jeg egentli kaller det for momstop. Skikkelig lyst på det, kanskje jeg skal ta med meg kånå t far og gå å handle godis :) Ja, det gjør jeg faktisk.

Søndager skal bli en så mye bedre når kånemor kommer. Da blir det skikkelig søndagsfrokost og vi skal alltid være bakfull og ha det kjempekjekt og le av oss sjæl!!

1 kommentar:

EBO sa...

Åh, det funderer jeg ofte på!
Kom du frem til noe? Altså, om hvordan vi kan utrydde edderkopper?

Jeg venter også heele tiden på at leiligheten skal rydde seg selv, men jeg begynner å bli temmelig lei av å vente!!!!