mandag 11. oktober 2010

Tom karmakonto?

Jeg har tydeligvis tømt hele kontoen min. Karmakontoen altså. Jeg kan ikke forstå hvordan, jeg trodde den var ganske så full. Jeg mistet nemlig lommeboken min på fredag og den er fremdeles ikke kommet til rette. Idag er det mandag, og jeg har ringt til hittegodset, men de har ikke fått den. Litt begynner jeg å lure på om det kunne være en idè å fixe nummeret mitt ut på 1881 og sånne greier. Men hvis personen som har lommeboken har giddet å ta seg bryet med å sjekke etter nummeret mitt på nett for å få levert den tilbake, burde de også ha giddå til å sjekke donorkortet mitt etter nummeret til mamman min.

Det finnes ikke noe av interesse for andre enn meg i den lommeboken. Penger? Kan være max 70,- i kontanter oppi der. Spillekortet fra norsk tipping? Eventuell gevinst går vel rett inn på mitt konto, så værsågod og spill på det. Bankkortet mitt ligger ikke der, for det har seg sånn at det hadde jeg allerede mistet tidligere på kvelden. Sibakortet mitt? Det har jeg jo sperret. Hvem faen trenger dette utenom meg?

1 kommentar:

K-line sa...

Ta en Earl, make a list!