søndag 30. januar 2011

Aleina igjen sant..

Jeg er ikke noe sosialt menneske for tiden, jeg er på jobb liksom, og så treffer jeg K-line de få gangene i mnd hun stikker trynet inn i heimen i noen timer for å spise og drikke meg ut av huset.
Neida, men joda.. sist gang lovet hun å vaske komfyren, men hun gjorde det aldri så da ble jeg dritsur og så hjalp det ikke en driiit at hun hadde vasket og ryddet andre ting. Seriøst, jeg hater folk som lover ting de ikke holder. Spesielt når de hindrer meg i å gå på dagsfylla på søndagene.

Jeg bare flipper- er da for fanken aldri hjemme sjøl. Utenom idag, hadde litt lyst å ta meg en dagsfylla som sagt, men hadde ingen å være med så jeg ga faen i det og bare ble hjemme med Tone Damli på full guffe, litt øl og vasking. For det blir jeg godt humør av.

Og morgen kjære, vene, vakre, pene... så er det release på Kaizers nye plate Violeta, Violeta Vol.1 :D Det blir magi, jeg har sagt ja til en ekstravakt på jobben på fridagen min, men har selvsagt fått innvilget Kaizers-permisjon så jeg kan komme meg på Platekompaniet kl 10.00 og sikre meg et eksemplar og to.

Så har kånå kommet med noe løfter om Supernatural og Sushi imorgen, så gjenstår det å se hva det blir til. Skjer jo fort at jeg må jobbe 12 timer og sånne greier.

Vi har sagt opp leiligheten forresten, så nå blir det Bgo på meg om noen mnd! Gralla med ny hjerne!

Ingen kommentarer: