lørdag 22. januar 2011

Kjøretilstand og andre tilstander.

Herreguuuud. jeg har jo ikke oppdatert her siden sist jeg var i post-ejakulær tilstand. Min favoritt-tilstand forresten. Jeg har visst ikke så mye å fortelle uansett. Jeg bare kjører til jobb, jobber og kjører fra jobb. Så sover jeg, og innimellom ser jeg litt på TV, og sovner litt foran den.

Jeg har nå i sikkert over en mnd hatt den store glede av å ha fri tilgang til Audi, Frøken Skitten som jeg kaller henne for tiden, da hun rett og slett ikke har blitt vasket på leeeenge. Men hun får påfyll av suppe og olje oftere enn lommeboken min synes er kjekt. Nå skal det sies at der er nok en oljelekkasje et eller annet sted, men det bryr vi oss ikke om idag. Tar det på sikt. Skal nok på verksted snart og det blir forhåpentligvis ikke så dyrt at eieren bestemmer seg for å bare kondemnere bilen. Hallelujah. Jeg er forelsket i den drit ser du. En lykkelig rosenrød kjærlighets-tilstand.

Det kjekke med Frøken Skitten er at førerdøren ikke vil åpne seg fra innsiden. Så derfor må føreren, somregel meg, åpne vinduet for å stikke ut armen og åpne døren utenfra. Og så bråker hun så saaalig, for ikke bare lekker hun olje, hun har også hull i eksosen. Tydeligvis et betydelig et. Og det er så mandig og maskulint når den bråkebøtta av en skitten bil kommer sidelengs inn på parkeringsplassen, parkerer som kun en audi-fører kan og så må vinduet ned for å åpne døren.

I vinter hadde vi litt trøbbel, det kan jeg bare si med en gang. For i utgangspunktet ville jo ingen av dørene opp, og når de først ble lokket, lurt og tvungen.. så ville de ikke igjen igjen, hvertfall ikke bakdøren. Det førte til en spennende episode og to, men gikk bra begge gangene.

Herre, jeg skjønner ikke hvorfor jeg forteller dette, og hvertfall ikke om noen gidd å lese det, for jeg er så uengasjert akkurat nå. Sover i våken tilstand. Det er det jeg gjør. Og jeg har forresten kibbet onkel sin pc for å skrive alt dette. For jeg gidder faen ikke gå hele veien ut i Frøken Skitten for å hente min egen. Nå stikker jeg ned i baren og tar meg en skarp en og en runde biljard og etter det skal jeg fortsette på kebaben mens jeg ser på film i sengen.

Mens, hvorfor skrev jeg det? Fy faen, kvinner i menstruerende tilstand er det verste jeg vet.

Ingen kommentarer: