tirsdag 29. mars 2011

Eastbound and down, loaded off and truckin..

Frøken skitten er på veien igjen, fikk en liten runde i garasjen for to uker siden og lekker nå ingen olje lenger. En reparasjon vi først trodde ville koste en fot og en arm endte opp med å koste 139,- for ny oljetrykksbryter og litt såpe for å vaske fingrene ren etter å ha skiftet den selv. Byttet noe tennplugger i samme slengen, men de tells ikke på utgiftene siden det var far som betalte for dem.

I helga har jeg vært i Bergen med et flyttelass... Da fikk jeg låne varebilen til far så fikk han kjøre Frøken Skitten til og fra jobb. Så med fullastet bil satte man avgårde for å få plassert livet sitt i en ny by! Det var flott vær, begynnelsen på helg og en helvetes fergekø! Men med Kaizers og Tone Damli med på turen gikk det unna!

Fikk også truffet folk som betyr noe for meg og kanskje mer enn de burde! Og noen som jeg ikke egentlig bryr meg om!

3 kommentarer:

PoPSiCLe sa...

Velkommen til Bergen! :)

Når det er sagt... "loaded UP and..." ;)

Nakenpuiz sa...

Hehe, men når jeg var loaded up så var det westbound and up... Så når jeg var lastet av og bilen var tom så var det eastbound and down hjemover igjen ;)

Lunettes de soleil Coach sa...

Bonjour, votre article est magnifique, j'aime beaucoup, merci pour le partage.