tirsdag 19. april 2011

Back to where it all began!

Er tilbake i byen mellom de 7 fjell. Ikke bare for ferie, men heller ikke for godt. Det ville jeg aldri tørre. Jeg blir her til jeg vil bort igjen.

Kom på fredagen, kjørte opp i frøken skitten, henne er jeg sikker på jeg har fortalt om før. Gjorde noen justeringer på torsdagen, så nå bråker hun ikke så forferdelig som hun pleide, og sommerdekkene er på. Eneste gangene den vonde magefølelsen min har latt meg litt i fred siden jeg ankom B-town har vært når jeg har sittet bak rattet og hørt Kaizers.

Igår hadde jeg første dagen i 'ny' jobb. Det vil vel strengt tatt si at jeg er tilbake til gamle trakter. Lefdal fremdeles veit eg. Innlogging og selgerkoder og alt fungerte som det skulle og det ble nå en del salg på meg i tillegg til noe rydding og kosing.

Rommet mitt ser fremdeles ut som et bombet horehus, men det er vel ingen av dem som kjenner meg som ville trodd noe annet, det tar meg tid å få det fint rundt meg når innsiden er i opprør og jeg holder på å råtne vekk. Men det kommer seg nok. Alt går seg til. Og i mellomtiden så går man bare litt ned i vekt, og det er vel ingen som har vondt av det.

Satser på å få inn litt mer bilder etterhvert om jeg bare finner laderen til kameraet mitt :) Det er egentlig ikke min stil dette med bilder og sånn. Men alle kan forandre seg.

Ingen kommentarer: