lørdag 7. august 2010

På kjipern...

Så, tilogmed i ny leilighet med god samboer så er jeg ikke helt lykkelig hele tiden. Det hadde jeg trodd jeg skulle være. Selvom jeg har noen å være med så å si 24-7 føler jeg meg litt ensom. Kanskje det er været, det bør være været. Kanskje er det for lite alkohol og jobbing, de to tingene i livet som gjør meg til happyface. Jeg er en workaholic, trenger å gjøre noe. Jeg fixer ikke tilværelsen som sofagris og tv-slave. Det blir kjedelig i lengden.

Jeg tror den egentlige grunnen til min down-periode er at jeg er ulykkelig forelsket i Rasmus fra PHD! Og litt at Aksel Lund Svindeilig har fått seg dame. Breaks my heart. Og om kvelden så drømmer jeg at Didrik Solli Tangen sitter på sengekanten min og synger 'My hard is yours!' altså mine. Men han er der aldri når jeg åpner øyene, og da blir jeg litt mer down. Så blir jeg så down at jeg får downs.

Idag skal jeg endelig på jobb igjen, håper jeg skal jobbe med de samme som igår, for de liker meg ikke, så de slenger meg bare opp i lille-baren så kan jeg styre mitt eget show der og ikke være i veien. Det liker jeg. Som den loneren jeg er kan jeg ikke helt fatte at jeg har en sånn en jobb som jeg har. Der jeg må omgås mennesker. Eller, jeg er faktisk mye flinkere å omgås fremmede mennesker enn sånne bekjente.

Nå stakk kånå av med en av mine bestekompiser, de skal på vors. Det skal ikke jeg, tror ikke jeg hadde hatt lyst uansett om jeg hadde hatt fri heller. Økonomien er liksom litt småtrang når man plutselig har alle disse utgiftene som følger med leilighet og ikke får så mange vakter på jobben. Pluss jeg synes det er det vakreste i verden å ha alene-tid, så kan jeg høre drittmusikken min uten at noen vrir seg i smerte.

Faen jeg er whinete idag, sikkert fordi jeg sover dårlig. Jeg gjør det, sover dårlig altså. Det suger. Jeg ønsker meg en ny venn, en som har de samme interessene som meg, så ønsker jeg meg ps3, og jeg ønsker meg spillene mine tilbake. Det er Mr.Heit som har de nå og han spiller aldri uansett så jeg kan ikke fatte hva han skal med dem. Ikke at jeg fatter hva jeg skal med dem heller, for atte jeg har jo ikke ps3.

Mææææn, jeg hater livet mitt så jævlig. Nå tar jeg med meg den pilsen som kånå glemte på bordet og setter meg i Påddebuå!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Påddebuå?
Hater følelsen av å være ensom! Det er så utrolig ensomt nemmelig, hehe :P
Håper det går bra med deg!
Er faktisk veldig glad i deg! <3

Anonym sa...

Huffda vennen! jaja, det er lov å ver pådden iblandt. Får håpe du får det kjempefint fremmover:) <3

annie