mandag 16. august 2010

Hinsides normal fornuft!

Så, meg og samleieren min har fått besøk av en viss Uffe. Hun lagde planer om dette nå på søndag i den herlige reste-rusen, også kalt bakfylla. Jeg svarte ja i den pinlige kleinstemningen som oppstår når man våkner sammen med noen man egentlig ikke kjenner så godt. Haha, faen for en festlig fyr, vi hadde det dritmorsomt og bare lo hele veien. Lekesloss i byn på vei hjem vettu, det er sikkert derfor boobsa mine ser ut som et fargekart.

Så idag har meg og Pegis ligget litt på sofaen, laget litt frokost, ryddet leiligheten og ellers bare fnist og ledd litt. Så måtte jeg plutselig på jobben, og det var jo litt kjedelig. Spesielt med tanke på at jeg allerede hadde hatt meg et glass rødvin og en liten whiskey. Men må man så må man, og jeg måtte så da gjorde jeg det. Var bare noen timer da, og jeg hadde tenkt å bli med ut etterpå og ta noen øl med Uffe og Undikk som startet fadderuken 2010 med et smell. Men så orket jeg faen ikke det når jeg kom hjem så meg og K-line ble bare slengende her foran tv og se på et tv-program om horrible damer som dreper.

Nå slenger jeg meg i bingen og sover til imåren.

1 kommentar:

Anonym sa...

kjekt med besøk da:)) godt du koser deg i S-town :D

annie