tirsdag 24. august 2010

Taking time to renegade...

Har du hørt Benjamin Dante? Om ikke så bør du gjøre det NÅ! Jeg har hørt han om og om igjen idag, for en stemme. Tror jeg ble akutt forelsket. Jeg var i humør til å bli forelsket idag, visste bare ikke at det skulle være i musikk.

Jeg har ligget syk i en uke nå. Det er uncool altså. Jeg vet ikke helt hva det er, bronkitt eller noe. Føles ut som en prøvepakke på kols. Gidd ikke kjøpe fullversjonen, så nå sist jeg var på butikken kjøpte jeg kun snus. Ingen røyk. Flinka, både fordi jeg ikke kjøpte ny røyk og fordi jeg har hatt samme pakken over en uke nå, det betyr at jeg har røykt kjempelite :)

Uffe og var syk, tror det er hun som smittet meg, og nå har jeg smittet K-line. Det passet kjempedårlig for hun skal jobbe hele uken :S Håper ikke hun får det like bad som meg. Jeg har blitt sliten av å bare gå til kaffitrakteren. Ikke at jeg har drukket så mye kaffi heller. Men jeg har drukket mye te, og puster bare på ca 60%, så da blir det mye gjesping.

Forresten så er det helt krise å begynne å le, fordi når jeg ler så må jeg hoste og igår hostet jeg til jeg kastet opp all biolaen jeg hadde drukket. Det suger, litt fordi biola er kjempedyrt, men også fordi det ikke er noe digg å kaste opp. Da spesielt ikke biola. HER har du grunnen til latteranfallet som resulterte i spye!

Hele denne uken skal jeg jobbe, det er bare noen timer daglig, eller.. nattlig, men det er herlig å være aktiv igjen. Neste uke har jeg fri foreløbi, lurte på om jeg skulle stikke en tur til Bergen. Det hadde nok passet greit, for uken etter der begynner stresset. Jeg skal jobbe hver dag, fra kl 8 av og så lenge jeg orker, minst til 4. Da må jeg stå opp kjempetidlig for jeg må ta bussen kl 7. Men det er sånn jeg holder meg noenlunde lykkelig. Ingen tid til å tenke.

Men herreguuud, dette er vel ikke interessant for noen å vite. Nå får jeg rydde litt her så det er fint til Hovedhøna kommer hjem og så blir alle blid og glad.

Ingen kommentarer: