torsdag 6. januar 2011

Nytt år, nye umuligheter.

Som dere kanskje vet så er det nå det man kaller nytt år. Da blir man alltid litt optimistisk og sier nye muligheter i samme slengen. Og så sitter man bare der og venter på disse mulighetene som skal komme. Da skjønner man jo kanskje at ikke livet blir så mye bedre enn det var i 2010.

Sånne dærre nyttårsforsetter har folk også, i år skal jeg trene mer. Så de 3 første ukene i januar så er det crowded på SATS og andre sånne dærre treningssentre. Så dabber det vel av for rundt 70% av folka og man går tilbake til å spise usunt og se på tv.

I år skal ikke være et sånt år for meg. Jeg mener ikke at jeg skal begynne å trene, nei tvert imot. I år er det ingen seriøse forsetter om en bedre og sunnere hverdag. Jeg skal fortsette å jobbe meg tom, drikke meg glad og være like frekk og sarkastisk som jeg pleier. Da blir man ikke skuffet forståss.

Derimot skal jeg være flink å ikke klage på at livet mitt er slik og sånn, men heller bare ta megselv i nakken og fixe det med engang hvis det ikke passer meg at feks. badet er skittent og leiligheten alltid er rotete. Om jeg kjeder meg på jobben, så får jeg vel for faen bare finne på noe å gjøre mens jeg er der eller finne meg en ny jævla jobb.

Den delen synes jeg er skummel. For jeg har hatt samme jobb siden 2006, ikke samme sted vel å merke, forskjellige butikker, forskjellige byer.. men samme jobb. Elektromarked. Det er kjekt og sånn, men begynner å bli lite utfordringer i kassen etterhvert. Jeg tror nok jeg må finne meg en ny avdeling, eller kanskje noe helt nytt. Næh, det er for skummelt.

Nei i år alle vidunderlige mennesker. Skal jeg ta livet som det faller seg, utenom at jeg skal ta meg noe såkalt 'utdanning' men det er ikke før etter sommeren, så det tells liksom ikke.

1 kommentar:

K-line sa...

Jeg heier på deg min aller vakreste!